woensdag 6 maart 2013

Sport, Sporter, Sportst

Het afgelopen weekend stond voor mij vooral in het teken van sport.

Vrijdagochtend ging ik naar Tilburg, daar zit een sportmedisch centrum, waar ik de verplichte sportscreening heb gedaan om aan Alpe d'huZes mee te mogen doen. Ik kwam er goed uit. Volgens de keuringsarts is mijn conditie en fysieke gesteldheid zelfs genoeg om de berg op te kunnen fietsen. Maar ik houd het dit jaar toch bij wandelen. Misschien volgend jaar? Zou wel heel stoer zijn....

Zaterdagochtend ging ik, zoals gebruikelijk, sporten

Zondagochtend was er een speciale extra training van Tacoyo, een zgn. XL-training, die nu voor de 4 e keer op rij wordt georganiseerd om Alpe d'huZes te sponsoren. Binnen de sportschool is een echtpaar, Johan en Annelies, dat voor de vierde keer meedoet op de fiets. Annelies gaat dit jaar niet meer fietsen, maar wel als vrijwilliger en masseuse. Johan gaat weer voor zes beklimmingen, wat in mijn ogen toch een wereldprestatie is.
Er waren maar liefst 160 deelnemers aan de XL-training. Van mijn werk waren er ook 5 collega's die meededen en eentje had zelfs haar man meegenomen.
Er werd royaal gedoneerd en vanuit de organisatie van Tacoyo Nederland werd er nog een schepje bovenop gedaan. Totale opbrengst 1903,- !! Geweldig!
Een deel daarvan zal naar mijn actie overgemaakt worden, het grootste deel mag naar de actie van Johan, omdat hij sowieso een veel hoger streefbedrag heeft dan ik.

Met deze donatie erbij heb ik mijn streefbedrag al gehaald!
Het is zo fantastisch wie er allemaal doneren en vooral al die positieve reacties. Het stimuleert mij enorm. De zon schijnt, tijd om mijn wandelschoenen aan te trekken en een stuk te trainen....

Jodelahitieeee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten